Gårdagen och morgonen

Sitter ute på en filt i det gröna nu och har smält i mig frukost för cirka en timme sedan. Studsa upp ur sängen imorse och begav mig ut i solskenet, tog med mig allt ( trodde jag iaf ) men glömde tydligen mobilen! Not soo good, men jag ska snart bege mig hem och städa lite så sån abstinens behöer ju faktiskt inte uppstå. Idag börjar jag jobbet 16.30, då är jag bara värdinna i några timmar och sen återgår jag till det normala ;) haha närå men då ska jag baa stå i kassan hela kvällen.  Men whats about gårdagen då?
Det var rätt kul faktiskt nio timmar gick otroligt fort! Måste ju säga att teknikerkillarna var de trevligaste eller åtminstonde mest pratsamma men det kan ju bero på att dom varken var kända eller country människor. Meningen var ju också att jag skulle stänga hela kalaset där bak men snälla som dom är de där furuvikarna så kunde jag bara plocka undan allt förutom spriten och så fixade dom resten. Så klockan 01 slutade jag och fick skjuts hem av Yee, thanks! Behövde jag inte ringa hem och väcka mamma.
Näe ska nog dra he snart, måste ju städa men det är så skönt här!



See ya and howdie cowboy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0