Long time..

Japp back in bizz, har inte riktigt haft tid, ork eller lust för bloggen då det har barit fullt upp de senaste veckorna, dessutom är min kamerasladd spårlöst borta så det känns bara tråkigt att ha en blogg utan bilder, men vi kör på! Hihi.

Den 6-9 aug var det ju härliga Cityfesten här i våran stad, skönt att se att Gävle faktiskt lever en gång om året, vare sig det är på gott eller ont. Fast så mkt vimmel blev det ju faktiskt inte då det mest blev stress mellan allt som skulle hinnas med, det var jobb som skulle skötas och fester att besöka, så var man ju faktiskt tvungen att sova lite där emellan ;). Samba är ju tradition på festivalen men i år fick vi ju som sagt en väldigt dålig tid men vi gjorde vårat bästa och det hela slutade okej.


Vid ett annat tilfälle men fortfarande samma glada flickor.

Vi tog igen det hela med att umgås två av de resterande dagarna. På fredagen var vi hembjudna till familjen Matta som bjöd på goda drinkar och mumsig mat. Pisco som jag egentligen tycker är för starkt för att dricka slank i lätt som en plätt, haha men men lättpåverkad blir man av de dära. Jag var tvungen att åka iväg mitt i kalaset men tog igen det på lördagen.
Då uppträdde Pilars kille, Elvis på en rest/bar och vi var där och kikade och dansade loss, HAN ÄR GRYM! Så trots att jag inte vistades på stan förutom på onsdagen som förresten var Cristians födelsedag så var det en annorlunda cityfest men så mkt bättre!

Apråpå fredagen då jag var tvungen att lämna gänget för att bege mig till Uppsala så var det ju inte för inget jag lämnade festen. Det var nämligen så att Sean Paul spelade och vi var bjudna på kalasen ;) hihi tokkul var det och trots att jag inte fick se skymten av stjärnan efter scen så haffade jag iaf med mig hans svettiga handduk med mig hem, Mohahha!

 
Porrdansande Sean Paul

Nu den senaste veckan har jag mest varit ledig och jobbat lite och nu ska jag börja tagga till för på torsdag börjar skolan och då är det bara att ge gärnet! Några utflykter har jag dock gjort, i fredags var jag i uppsala med Laura och Julia! Eller det var vi från början och sedan trillade det in fler och fler, dock var jag tvungen att bege mig hem redan med 22.20 tåget för dagen efter var det jobb som gällde. Lördag kväll spenderades med Sophie, Madde, Tove och co, jättemys och för n gångs skull så slutade inte kvällen med utgång, vilket faktiskt var skönt! Näe nu var det over and out för mig, ska käka kvällis, borsta gaddarna och krypa till skojs.



puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0