Onsdag

Japp då har man vaknat denna onsdagsmorgon, men dock alldeles försent. Skolan börjar som sagt imorgon och man vill ju gärna "öva" sig lite på att kliva upp i tid. Fast jag tänker såhär, jag låg vaken mellan halv sex och sex imorse för att Cristian inte har lärt sig det där med att smyga, hehe och det är ju faktiskt den tiden som jag normalt hoppar upp ur sängen när skolan är igång, kalasbra! Sen att ja kommer vara skittrött efter det är vell en annan sak men huvudsaken att jag kommer upp.
Idag då sista dagen på sommarlovet? Usch va hemskt det där ekade inne i huvuden! Jag har iaf inte planerat så där jättemkt för idag men först och främst ska jga fortsätta att storstäda från igår och även mäta ut några söta ting som jag fick upp ögonen för på Ikea igår men vet inte om de får plats att flytta in. Sen hoppas jag att få träffa solstrålen Elina för kanske en tripp på stan eller nått? Behöver ju lite småplock inför skolstarten och även en ansiktskräm. Aja detta kommer givetvis bli en perfekt dag då även vår allas bästa vän solen tittar fram lite då och då.


Gammal bild på oss två men ack så rar människa!



Later ♥

Kommentarer
Postat av: elina

gos hjärtat :D

2008-08-28 @ 01:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0