snart dags..

Nu är det för sjutton bara några timmar kvar tills det är dags för att sova för att sedan kliva upp till SKOLAN? Hur konstigt som helst känns det, men samtidigt så längtar jag till att vi får vårat nya schema hehe skoj, skoj. Kanske ska sätta igång och fixa lite mat så man bara kan krypa ner sen? Stadsturen vart som planerat ingen besvikelse och en jättefin mörkblå klänning från gina fick följa med hem igen.
Känner mig faktiskt stressad på nått sätt men jag tror att jag ska göra iordning lite fruktsallad så att jag kan ha det som frukost imorgonbitti, lägga fram nå skolkläder och till sist laga lite mat som mättar kistan, sounds great?


Höres!

Kommentarer
Postat av: elina.

hur vart schemat? någe bra :D

2008-08-28 @ 01:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0