7 days

Ingen skräckis men nu är det faktiskt bara sju dagar kvar till årets cityfest! Man är ju inte skittagg precis eftersom vi inte kommer att stänga festen utan har bara fått en tid på dagen. Att det dessutom bara är 25 min gör en vell bara ännu mer otagg, eller? Men man ska inte gräva ner sig och man får vell hoppas att det kommer ngra och kollar fast det är mitt på dagen. Normalt säger dom ju att det är ca 6000 som kollar på oss men kommer vi upp i 500 denna gång så blir jag jäkla nöjd :P haha. Näe jag ska strax iväg oxh träna och då ska vi även ha med våra kläder till den dansen som inte är samba. Det kommer bli kul! Dessvärre kan jag inte följa med till Nyköping dit det bär av i helgen pga. countryn, och där borta kommer det bli ett jäkla drag! Det är på kvällen, det ärmkt folk och dom kommer att köra hela showen! Iiiih så åk dit och titta vettja!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0