fredag

Knölig dag har det varit må jag säga! Började dagen med att jag skulle till jobbet men när jag hoppade på tåget som skulle ta mig dit ropas det ut i högtalaren att detta tåg inte skulle avgå pga att det inte fanns någon tågvärd! Liksom, va? Dom brukar ju ofta fara iväg utan kontrollant, dålig stil och med spring i benen hurtade jag vidare till bussen. Men på vägen dit ringde jag bossen och berättade att jag skulle bli lite sen och det bestämdes då att jag inte behövde komma alls. Hihi så en ledig dag till lilla mig. Togmitt pick och pack ner på stan och uträttade lite äreenden men jag kan fortfarande inte bestämma mig angående den där tröjsaken? hum jag tror jag lär ha den hur som helst annars kommer jag bara att ångra mig! Nu klockan 18 ska jag och Cristian bege oss till en överrasknigsfest för en kille som fyller år, skoj skoj men nu ska jag fortsätta med maten, kyckling och pommes med bea är det som står på menyn idag.



Later! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0