Godmorgon bloggen!

Nu sitter jag här (nästan uppe med tuppen efter en utekväll, dont u think?) och orkar faktiskt inte röra på fläsket. Önskar att jag hade någon som sminkade och klädde på mig (eller att jag fick sätta på mig bikini och dra till stranden.) Men jag lär vell sätta fart snart för om cirka 40 min ska jag vara dressad och klar för att bege mig till Furuviksparken♥. Slutar fyra idag med och överväger att plocka med bikinin och ta ett dopp innan man drar hem? Men och andra sidan vet jag inte om jag hinner det heller för jag har ju träning kl 7 och därimellan lär jag handla mat och dessutom äta, hum tuff fråga det där! Snart börjar iaf skolan igen och jag försöker att tagga till! Trean tror jag faktiskt kommer bli himla rolig och det känns bra eftersom jag vet vad jag ska hitta på på både UF och projektarbete. :) Jag säger bara TAGGA, sen om jag flyttar eller inte märker vi vell på schemat när man har fått det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0