Morgondagen?

Om jag inte har nämnt någonting tidigare så ska jag ju iväg till Valdemarsvik(?) imorgon med samban. Det ska bli riktigt kul att få åka iväg och göra en massa skoj, hoppas bara att det blir finväder annars fryser vi jue! Iiih Tagga fast jag tycker att det blir lite mkt bilåkande för do tror att det tar cirka fyra timmar dit, men om bossen inte vill stanna så åker vi hem! Haha nämen det blir vell skönt att komma hem också. Har ju som sagt precis gjort en smaskig matsäck och nu kanske jag ska börja packa lite så slipper jag det imorgon eftersom jag lär dra hemifrån runt 8. Men det är okej man kan ju sova massor i bilen.



Hoppas ni har en trevlig kväll!
♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0