onsdag

japp då var det onsdag igen, tiden går så himla sakta när man är sjuk! Not good. Har iaf precis fått i mig frulle och jag mår faktiskt mycket bättre, funderar på att ta en prommis sen om jag orkar. Ska även försöka infinna mig på träningen ikväll men bara för att tita såklart. Det är verkligen inte lång tid kvar till karlshamn, mindre än två veckor tror jag? Waaaah lite stressande kanske, när vi väl är hemma från det är det bara två veckor till cityfesten som är vårat största uppträdande och tills dess ska vi lära oss tre nya danser tror jag? haha OJOJOJ ska ju även förbi nyköping helgen mitt emellan. Men som sagt det är  skoj och komma iväg lite, men det är inte den bästa tiden att vara sjuk på inte. Missade heldagsträningen i söndags och bara där lärde dom sig en ny dans typ och byggde på den andra, PANIK! Näe nu ska jag strax slänga mig på sängen och kolla på en film men först uppdaterar jag med lite musik!



Kisskiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0