onsdagkväll

Hemma från träningen som gick okej, näe den gick bra men vart så trött på slutet. Håller på att slipa nu inför c-festen och de är hårt! Kom också på att jag inte kommer kunna träna imorn för jag jobbar ju då :/ ajsing bajsing, men jag får vell träna extra hårt nästa vecka eller nått. Bestämde nyss med mamma att vi ska bada eller shoppa imorgon och såklart att shoppingen drog lite mer men och andra sidan så måste man ju ta vara på vädret så vi får helt enkelt se vad som sker imorgon. Börjar ju iaf kl 16  så tills dess lär jag ju vara klart för lite action! Näe nu ska jag äntligen hoppa in i duschen och sen ska jag leta på passande kläder inför morgondagen och efter det ska jag gå och möta Cristian. Min käreste har varit i Stockholm idag och grejat det sista med hans rum over there, så 23.30 kommer han in med tåget och då tänkte jag vara snäll och möta honom.  ♥




(favorit i repris men kan inte skylla på annat än att det var underbart där borta)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0