pass upp karlshamn!

Idag är det onsdag och jag är verkligen uppe med tuppen idag. Klockan 10 drar sambagänget iväg i två minibussar + en vanlig bil till Karlshamn. Ska  bli så himla nice! Blir borta ända till på söndag och tills dess blir det skaka rumpa och parta all night long ;) mihiii! Haha jag har ju varit så himla lat (men har faktiskt inte heller haft någon tid heller) så jag började packa för typ en timme sen men jag tog en paus ganska fort. Så svårt att planera i förväg och speciellt är man inte kan ha med sig mer än en liten fjuttig väska.. Men men vi känner pepp inför vad Karlshamn och vad deras festival har att erbjuda och självklart gör vi årets favorit i repris och besöker Ågatan! Bästa stället däromkring i think? Däremot är det ju en himla lång resa men som tur är har Mimmi fixat taggskivor så vi numera kör hon partybilen! En riktig roadtrip på zenzenvis och det är faktiskt det jag gillar mest! På lördag bär det av mot Kisa där vi kör sista kvällen, ett underbart ställe som är värt att besökas när vi är där, annars är det nog rätt dött! Men är det fest så ÄR DET FEST på det där stället.
Förresten så prydde vi festivalens program och vid sidan av oss är Magnus Uggla & CO, det finns bara en sak att säga och det är att detta kommer bli hur nice som helst!

Dags för duschen och sen lär jag fortsätta packa.
Over and out! 

Kommentarer
Postat av: Den där Sanna

Önskar att jag hade följt med, hade varit awesome!

2008-07-19 @ 17:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0