Scandinavian Country Music Festival





Japp imorn börjar det och det kommer att bli tre arbetssamma dagar men vad gör vell det? Det blir säkert skitkul! Särskilt eftersom jag ska vara värdinna under dessa dagar, leva backstage och ta hand om våra artister. Vet inte vilka som kommer direkt men ett känt ansikte är ju Lennart Jäkel. Känner på mig att det kommer att bli en superhelg och idag fick jag se dom första cowboysarna!

Var ju egentligen ledig idag men imorse när jag var och träna så ringde dom in mig. Så idag har man gått osminkad i Furuviksparken, inte så nice!

Men men åter till countryn, det verkar som att det kommer bli ett jäkla drag i parken och idag har dom byggt upp en massa tält där det kommer att finnas barer. En annan sak som blir spännande med det jag ska göra är att jag kommer att få prata en massa engelska och inte nog med det, alla vet vell att cowboys snackar med sydstatsdialekt så vi får vell se hur det kommer att gå mihiii!


Näe ska försöka komma in i duschen strax!


/ Isabell ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0