Sweet home

Nog för att jag satte mina fötter innanför dörren redan igår, men bloggen fanns då inte med på min To-do lista, ville helt enkelt bara  mysa med Cristian och ta det lugnt för att sedan ladda om till det vardagliga.  För idag  var det back to work  och man ska ju inte tro att tiden har stått still här hemma bara för att man själv har varit ute på vift. Nejdå på Furuvik händer det grejer och såklart fanns det även idag en massa som det tisslades och tasslades om, hihi helt otroligt vad mkt som händer, både på gott och ont! Kom vell hem därifrån för drygt en timme sedan och då var det ett himla väder. Jag som ALLTID går från bussen nere på stan hem, hoppade snabbt som ögat på nästa buss som tog mig ända fram till dörren! Uscha plus att jag läste på aftonbladet att TVÅ män blev träffade av blixten idag och det var precis utanför Gävle! Kan ju tro att jag var rädd när jag kom hem och var ensam. Resa får bli ett eget inlägg om allt som hände där borta i Karlshamn och Kisa.


Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0