Tisdag

Tjenare bloggen. Idag har det varit strålande fint väder och som planerat begav jag och Johanna oss iväg för att bada. Nog för att det inte vart Brämmen som planerat men det dög minst lika bra om inte bättre(?) med Furuvik. Då kunde vi ju liksom inte bli uttråkade på stranden utan är man i parken så är det ju bara att lyfta på fläsket och bege sig ner till nöjet, och nöje blev det i stora doser! Jag som är jääätefeg när det gäller  karuseller åkte  ALLA som finns där haha jag och adrenalin funkar inte bra ihop. ;) Dessutom bann vi en sån där jättestor toblerone-choklad!  Så himla duktiga på att vinna vi höhö! Efter besöket i parken åkte jag direkt till zenzen för att träna. Roligt, roligt men jag önskar så himla mkt att jag skulle kunna få byta bort mitt arbetspass när det bär av till Nyköping. need to be there!
Näe gott folk nu ska jag laga lite krubb och krypa i säng, imorgon väntar arbete men kanske lite sol på morgonen, vem vet?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0