ZZZzzz

Det är iaf vad jag borde göra just nu, men kan helt enkelt inte. Vet inte vad det är för fel.. Hum kanske är det så att kroppen känner ig frisk och pigg igen så den känner av all överskottssömn? Haha knasigt det där, men så är jag också så godhjärtad att jag inte ens vågar ha tvn på ifall Cristian skulle vakna till. Tycker ju synd om honom när han ska upp om tre timmar till jobbet.
Förresten så har jag ju fortfarande inte laddat upp bilderna från i fredags? Detta beror helt enkelt på att jag trodde att min kamerasladd var spårlöst borta, men som tur är nu återfunnen. Den låg ju bara i dataväskan men det är ju helt fel ställe! Så bilderna kommer imöra.
Kan ju tala om att det känns så himla skönt att vara på bättringsvägen, snart back to work! Och jag kan äntligen röra mig utanför dörren typ, det kan man kalla nice.
Hoppas jag har bärre tur med sömnen nu. (Kikar nog förbi köket och letar upp nå muma så slipper magen oroa sig) ;)

Sov så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0