Dålig!

Var det rätta ordet! Har helt enkelt inte haft tid att skriva här på bloggen som jag kanske egentligen hade velat.

Överskriften kan också beskriva sveriges insatts i EM igår. Vart var Zlatan? Min stora idol syntes knappt till men men sånt man får ta kanske går det bättre på VM det är ju trots allt större, right? ;) hehe

Matchen igår sågs från det vackert belägna Bergrenska, love it! Finns inget bättre såhär i sommartider. Till en början smakade även grillbuffen som det bjöds på mumma men när maten tagit slut tog även dällskapets tålamod slut och vi gick till inte mindre än Interpool. Det var ju så att de kära vännerna uppträdde där dagen till ära men vi hann ju såklart bara se dom efter matchen. Så vackra så!

Näe idag var man ledig och jag har tillbringat förmiddagen i tvättstugan! Haha tro det eller ej så tycker jag faktiskt att det är rätt kul att tvätta! Kan bero på att jag knappt tål att någon annan tvättar mina kläder (förutom mamma förstås, som kan reglerna.) Höhö inte lätt det där. Näe nu ska jag försöka hitta på nått nu till eftermiddagen och sen tagga inför imorgon! Älskar midsommarafton hemma hos mormor ♥ Nog för att vi kommer vara jättenågra imorgon men det blir säkert roligt endå. Som det låter just nu ska även C med dit och då ska ajg tvinga honom att åka traktor och allt annat som hör midsommar till på Jäderfors holme!

Näe dags att smida planer!
See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0