kvällen

Nu vankas det ansiksmask, typ 20 liter vatten, mjukisar och vänner alt. O.C!
Tänkte även piffa till naglarna i ett vackert lack på både fingrar och tår. Längtar till C kommer hem från jobbet också, känns verkligen ovant att komma hem till en tom och ödslig lägenhet! Huuah näe bättre kan man ju tänka sig.
Idag har det även varit lite action här ute i trapphuset då det kom ett sällskap och knackade på dörren hos grannen men ingen öppnade och dom vart tydligen så oroliga att dom ringde ambulans, goshjärtan! Men tur var vell att gubben öppnade till slut och då försvann även oron. Mer än så har nog inte hänt, har kikat runt lite på en ny mobil men jag är ju så feg att jag inte vågar beställa. Min gamla har hängt i ett tag nu och jag känner att det är dags att byta, måste måste måste våga! Snygg är han ju också till på köpet. ;)

Näe nu vill jag ha kvällsfika och sen ska jag sätta igång med kröppen!



Kommentarer
Postat av: Natalie B

Tävla om en klänning i min blogg!

http://natalieb.blogg.se/2008/june/tavla-om-klanning.html



Lycka till! //Natalie B

2008-06-24 @ 22:23:03
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0