måndag

Idag har det varit en riktig "måndag," en ganska tung dag med andra ord! Och inte får man deppa ihop för det inte, som min chef har sagt till alla sina små tjänare, "varje morgon när man vaknar gör man ett val, ska man vara den gröna gubben som ser allting positivt eller den röda gubben som ser allt negativt?"

Vacker bild jag har skapat va? ;)


Just detta tycker jag knappast kan sägas bättre, det blir vad man gör det till. :) Det positiva idag var faktiskt att jag fick sluta tidigare då vi typ inte hade några gäster, skönt!
Det tycks även se ut som att det blir en bra dag imöra med bio, äntligen sex and the city! Inte nog med en efterlängtad film utan även en efterlängtad människa, ingen mindre än Madde! Iiiih mys och blond tycks hon bli också. :)



Looking forward!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0