Midsommar pics.

Här kommer lite bilder från midsommarafton:

Hehe börjar men en väldigt ful bild på mig men det var tydligen den enda som hamnade på min kamera!
På traktorflaket btw.



Sen kommer C också den bilden tagen på flaket.



När vi var framme "hissade" dom stången.




Där var den på plats! Dåligt väder såg det ut att vara också.


Innan allmänheten fick ta några varv runt stången visade ett folkdansgille upp sina färdigheter.



Sen fortsatte firandet på mormors tomt.



Min krans såg lite vissen ut vid middagsdags.



På kvällen grillade vi som sagt var och pojkarna roade sig med att spela "gris"
Såhär slutade det många gånger!


Senare på kvällen blev det lite kallt, så vi gick hem!

Mimmi i sin fina fundering vilket gick ut på att ha på sig så mkt som möjligt typ! Haha


För att avsluta detta inlägg har jag givetvis ett egopics som tog innan läggdags då jag upptäckt att det inte knäppts så många bilder under dagen.




Ciao! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0