Nattinatti

Nu var det dags för mig att krypa i säng. Jag har haft en jätteskön kväll alldeles för mig själv faktiskt, tåls att göras om. Det blev O.C avsnitt som jag har nött och till det blev det en cola och algrens bilar faktiskt + lite popcorn.

mumma!

Snackade förresten med en tjej från jobbet innan och hon kan ta mitt pass den 30e så då slipper jag oroa mig för fotograferingen. Som att jag hade låtit någonting kommit emellan det men iaf. Skönt att hon kunde ställa upp. :) Ska kankse höra med Johannisen om hon är ledig då så kan hon ju följa med så kan vi ju busa runt på grönan först eller nånting. Nu har jag en väldigt exklusiv date med kudden.


Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0