Nystart på bloggen

Det var verkligen år och dar sedan jag skrev en rad eller två, men detta ska det nu bli ändring på!

Mycket har hänt den senaste tiden, för att nämna få men dom absolut viktigaste så har jag som många andra slutat skolan. Meeen ingen rast ingen ro, jag har faktiskt börjat jobbat! Mitt allra första jobb vilket är jätteroligt och ännu roligare kommer jag vell att få när första lönen kommer, mums! 

Men den viktigaste och allra roligaste grejen som har hänt är ju att bästaste Julia Mattsson är hemma igen!! Ingen har vell missat det och det är helt underbart! Kan nästan inte fatta det! Efter ett år där borta i The U, S and A så är hon hemma, hemma, hemma! 

VI TAGGAR SOMMAREN OCH SIST MEN INTE MINST SITA ÅRET I GYMNASIET!    
(Blev nästan lite ledsen att jag själv inte gick ut iår såhär i studenttider)

Men som sagt inget att lipa åt eftersom jag känner på mig att det här kommer bli en svårslagen sommar med ett mycket svårslaget år som följer!

Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0