kvällen

Så ätligen hemma efter träning! Dage vart liiiite längre än vad jag trodde. Det började ju med att Fredrik kom och hämtade mig och så brummade vi ner på stan, han skulle hämta ut sin mobil som varit på lagning men hade självklart glömt lånetelefonens laddare hemma. Not good, så han fick ingen telefon. Mötte iaf upp Viktoria och fortsatte sedan färden ut till valbo där vi sprang på ginas rea, inte dum den inte! Vi sprang även runt i olika elektronikaffärer eftersom fredrik skulle köpa en stereo till deras roadtrip, nice. Jag ovetande som jag är upptäckte att man kan använda internet på ipod touch haha kalla mig efter men så är det! Så nu vart man ju himla sugen på en sån när lönen har kommit, tåls ju att funderas på men fattar inte riktigt hur det fungerar. Men iaf sen hade ju klockan blivit ganska mycket så vi våra magar började kurra rejält! Svängde in på Ikea och käkade där för att sedan sticka iväg och träna samba! Det gick väldigt bra idag vi börjar lära oss den nya dansen och vi fick våra dressar, lägger upp bild på den sen. Näe nu ska jag försöka se matchen som det är strömavbrott på just nu och sen duscha.

Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0