En härlig bildserie


Allt började med att Cristian sa åt mig att ta kort på den gigantiska folkmassan som hade bildats och jämnföra med dom som förekommer i Sverige. Haha sagt och gjort jag började fota! Tog även en bild då clownen som skapat uppståndelsen gör balonger.

image22

Sen fick han såklart syn på mig som lös vit  bland alla chilenare haha och han började då att posa.
 
image23

Märkte först inte att det var till mig han gjorde alla dessa läckerheter till så jag tog ett kort till.

image24

Vårat försök till att fly då han kom fram till oss misslyckades och han drog in Cristian i ringen!

image25

Dom gjorde både det ena och det andra!

image26

Innan han tyckte att det var dags för mig!

image27

Där fick man stå som en äkta turist mitt på dagen och skämma ut sig! Haha

image28

Kolla liksom på dom i bakgrunden.

image29

Efter det vill han att jag skulle känna på hans muskler och viseversa, haha saker och ting spårade och tillslut var det dags för mina tuttar! Haha illröd som få sprag jag ut ur ringen!!

image30

Haha men himla kul var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0