Nätshopping?

Japp då har man tryckt för läge framför datorn! Man hittar bara mer och mer eftersom ALLT finns på nätet! Dock har jag hållit mig på "kolla" stadiet och någonting som det finns så himla mycket av och som jag inte brukar köpa annars är SMYCKEN, det kryllar av små företag som säljer alldeles för vackra smycken. Sitter och spanar efter nått speciellt att ha till skolavslutningen, även om jag bara slutar tvåan så vill man ju vara någonting extra! Dock är det så att det alltid verkar vara någonting som fattas, haha. Tre grejer har iaf funnits fast bara en av dom finns på lager.. huuuh!

image35image37  image36


Längtar tills dom kommer in!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0