Söndag

Nu bär det strax av till bibblan hehe ska plugga som aldrig förr idag! Ev. så blir det gym efter det, vet inte om jag är så tagg men jag skulle vilja springa lite på springaskinen för att se hur långt jag orkar. Vi ska ju springa kilometrarna imorn på idrotten så det vore ett bra test såhär dagen innan.

Idag får vi äntligen veta hur det blir med det stora hemliga som händer på dansen! Spännande, spännande ska bli hur kul som helst! Hihi

Nu har jag också skickat in alla papper till Furuvik, så nästa helg blir det Furuviks training camp tror jag att det hette haha. Tagga sommaren, för första gången blir det ju jobb som sagt men jag är taggad på att få tjärna en massa pengar!

Näe nu bär det av, hörs later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0