Soool!

Japp då va det dags för första inlägget. Stängde ju ner den gamla bloggen men ångrade mig såklart! haha men då ändrade jag om helt och tog ett nytt namn med nytt innehåll, hoppas det smakar!

Solen skiner som aldrig förr men SMHI säger att det redan imorgon ska bli kallare och då sackar vi typ om 10 grader!
Min helgen har varit hur lugn och skön som helst, men igår tog vi oss iaf ut för lite kubb och sen vimmel på stan där det vankades cruising. Det måste vara årets höjdpunkt gör alla Gävles raggare när dom får damma av gammelbilen och visa upp den. En annorlunda men trevlig kväll må jag säga!

Näe nu ska jag ut och lägga mig i solen med lite läxor kanske? kan behövas iaf men första stoppet blir köket för att göra iordning några smörgåsar.

Ha det så jäkla kul allihopa som ska på studentkryssningen, snart åker ni, iiiih! Men kom ihåg, GÅ INTE UT PÅ DÄCK!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0