Tåspets och klipp

Tisdagar i mitt hjärta! Haha nämen idag var skoldagn oerhört soft, kollade bara på treornas balett imorse eftersom vi har öppen klass veckor, haha kan man säga så? Hade det bara vart en vecka så hade det ju varit rätt men nu är det ju två veckor så då vette sjutton, jaja det gör detsamma.
Efter det fick vi vara med på ettornas jazz, vart tog våra lektioner vägen liksom? Det var ju nämligen så att vår balettlektion var inställd så då fick vi vara med där istället. Den mest postitiva nyheten idag är att skolan äntligen ha beviljat tåspetsköpet. Så jag hoppas att hela kassen kan komma
överrens och dra till staden i slutet av veckan.
Nog pladdrat om skolan, den energin kan behövas till kvällen då en massa plugg står på schemat, har tre grejer som ska in imorgon, Två historia (en är bara förhör) och svenska. Historian är den som jag inte är klar med och där ska vi skriva om 1700-talets viktigaste personer och händelser.
Senare idag dvs. klockan 7 ska jag iväg till Zenzen för möte, ett bittert sådant men det får man ta. Funderar även på att boka tid hos frisören, jag ska klppa lugg! Hahah får se hur snyggt det blir..?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0