Ted Gärdestad

Att det blir en låt med Ted Gärdestad till svenskaarbetet står nu klar, men om det blir Sol, vind och vatten, För kärlekens skull eller Himlen är oskyldigt blå vet jag inte än. Humm svår val alla är ju väldigt fina, riktig sommarkänsla får man av att lyssna igenom hans album.

Nu ska jag försöka få fart på Cristian, kanske vill ut och gå eller nått. Skönt att göra sånt innan man går och lägger sig. Imorn är det ju Tisdag igen, me like! Älskar verkligen den dagen, då får man helt och hållet ägna sig åt det man gillar mest. Inte mindre än 5.5 timmar sammanlagd dans  är vad jag pysslar med då och det absolut bästa är att jag inte har några som helst vanliga lektioner!

Ut i kylan - med eller utan sällskap!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0