Tisdag

Då var man hemma från skolan igen då. Älskar ju som sagt tisdagar eftersom hela dagen är så soft, har bara två danslektioner i skolan och sen 2.5 timmars samba på kvällen. Övrig tid dvs. den bästa på dagen är total freee för sånt som faller mig in! hihi dock blir det inte så mkt roligt att hurra för idag då jag har tvättstugan, suck! Men sen ska jag så fort som möjligt skynda mig iväg till zenzen för att fixa dräkten, lite småfix nu innan säsongens första uppträdandet.

Dagen än så länge har iaf varit kanon det enda minuset just nu är att jag är lite hungrig men det är ju ingen ovanlighet heheh. Dansen i skolan gick också bra, vi hade först en jazzlektion och sen istället för baletten fick vi steppa! hahah Det var skoj men svårt. Näe duschen och sedan mat.
Hurry curry!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0