Torsdag

Blev hemma idag med, inte så nice. Mamma tycker att jag borde åka hem och beställa tid hos farbror doktorn efter gårdagen eftersom det faktiskt förekommer hjärtfel i våran släkt. Plus att för några år sedan hade jag ju problem och det kollades hit och dit men då var det ju faktiskt inget farligt men dom sa att det skulle finnas kvar hela långa livet. Så man vet ju inte det kanske bara är det som vill göra sig påmind.
Funderar iaf på att ta en tripp ner till bibblan idag, jag pluggar så himla bra där!
Måste städa lite också men det kanske får vänta.. Så himla trökigt det där!
Vädret blir iaf finare och finare, SKÖNT! Vi vill ju ha fin fint väder i helgen då jag,  Johanna och alla andra som ska jobba på Furuviksparken i sommar  ska på "Furuviks training camp." Haha nördigt namn men det blir nog hur skoj som helst. Hur kan man avsluta en lördagkväll bättre än att slänga sig ut och inviga alla karuseller? Till tivoliandan hör även en sak som jag måste äta och det är SOCKERVADD, mums. hålen i tänderna vart är ni? Haha näe dags för att göra lite nytta.
over and out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0