Brandlarm, ett stycke fredag och ett stort grattis

Till att börja med så vill jag skicka ett stort grattis till Kenza som igår vann priset årets blogg! Och inte så konstigt är vell det för hon har faktskt även enligt mig Sveriges BÄSTA blogg, stort fan. ;)

 Idag är det ju som sagt fredag och som vaanligt rmina fredagar knasiga, vissa mer än andra.
På förmiddagen dag har jag sprungit runt med mamma på stan vilket alltid är mysigt. Detta har blivigt någt av en tradition en gång i månaden då hon är ledig. Efter det tog jag som vanligt halv 1 tåget till skolan där vi hade ung företagsamhet men vid 16.15 brakade det till ute  korridorerna och brandlarmet gick igång! Vi fick aldrig reda på vad som hände men dom som ville fick gå så nu sitter jag på stationen och väntar på 17.19 tåget hem, niiice! får vell antagligen veta vad som hände i skolan på måndag. Näe nu ska jag börja fundera på kvällen .

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0