mumsig söndag

Nu sitter jag och jäser framför tvn efter ett väldigt gott mål mat. Jag och Cristiano fixade iordning typ pepparstek med pommes och bea, såå jäkla gott!
Idag har jag ju som sagt varit hemma hos mormor och det har varit jättekul, även där fick vi gotta och den här gången äppelpaj. Har aldrig ätit något iknande förut för det var typ havregryn på, mummmmma, lär nog ta receptet och lära mig att baka. Det var ju även tänkt att vi skulle shoppa lite också men så blev ikke fallet, hittade nada. Skri8ver bara en massa konstigt nu knner jag men det är bara för att efterrätten saknas i min mage så nu blir det efterrätt bestående av glass och persikohalvor framför ensam mamma söker.

Hell yeah! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0