oops..

Hann inte uppdatera alls igår men dopet var iaf jättetrevligt, gud vilken snäll bebis! Sa inte ett knyst under hela dagen typ. Sån vil jag ha, kan man beställa dom eller? Näe skämt åtsido allt var jättebra och glada för presenterna verkade dem bli med. Jag och Cristian hade köpt en kombinerad foto/mitt första år bok haha svårt att förklar men den var jättefin, så kunde man ställa den så att den bara såg ut som en ram också. Vi köpte även en lite "roligare" present i form utav en typ overall med öron och svans så att han kommer se ut som en björn. Gulligt värre, men från de ena presenterna till de andra. Det var ju även puddingarna Stina och Elinas födelsedag och även dom blev glada för sina presenter som va varsina gigantiska ljuslycktor som var superfina! dom fick även en varsin pusvante som tydlgen va kalasbra.

Gårdagen kan bara beskrivas som hur kul som helst och utgången som följde kalaset var nog tamesjutton den bäst utgången i år iaf, skitkul. Men nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen åka med mamma ut till valbo och ikea, efter det far vi lite längre bort och hälsar på mormor. ♥ Det var längesen nu så det ska bli jättemysigt.

Ha en supertrevlig dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0